Monday, November 5, 2012

Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim....Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum w.b.t ,

Alhamdulillah, Pati Delima dah masuk kotak ke-3. Peanut Barley plak hubby aku dah beli untuk kotak ke-6 rasanya. Setiap kali balik Johor ktrg borong siap2 nak bawak balik g stock sana. Tak sangka ramai jugak berminat. Boleh bukak kedai kat rumah ni. heheh.. mana tau rezki leh dok skali ngan hubby wat online business je kan.

Korang korang, xnak rasa ke Pati Delima / Peanut Barley nie? Sedapp ooo.. Pati Delima cam rasa ribena gitu tapi khasiat nye lagiii banyak tau :)

Peanut barley plak sedap kalo dok kunyah2. Takpon ada org buat door gift masa kenduri kendara. Xmahal pon, dlm sekilo baru RM 25 dlm tu xsilap ada dlm 80 pcs.

Aku dulu pon, pati delima ni try beli sebab org kata bagus untuk perempuan. bile baca, ada untuk org yg mencuba untuk hamil dan leh stabil kan hormon. So torai la sebotol. Dah 2 kali period baru perasaan, period aku makin regular, dari hampir 2 bulan cycle, die awal jadi sebulan lebih. pastu yg last sebulan ye dah period. Baru dok terfikir yg aku mungkin hormon dah stabil sejak aku consume pati nieh. So xperlu la makan   ubat doctor :) Alhmdlah, harap2 rezki untuk 2nd baby adalah dlm masa sebulan 2 nie. :) Dalam masa sebulan ni jugak , perasan kot aku kerap g toilet utk process perkumuhan* heheh.. rasa rigan skit badan. kulit muka pon macam dah xberminyak sgt, tp xsampai tahap JLo lagik la..hahah

So apa macam. mau torai sebotol? Murah2 je.. RM 15 sebotol. Peanut Barley RM13/500g.



No comments:

Post a Comment